2010. november 25., csütörtök

Válaszra Várva


Válaszra Várva


Ha elhordom a hegyeket
de kifogom a szeleket
Hiszitek, hogy jó nektek?

Ha majd utat állok esőknek,
és kőből fakasztok majd vizeket
Hiszitek, hogy jó nektek?

Ha most térítem a lelkeket,
és ebből látom pénzemet,
Hiszitek, hogy jó nektek?

Ha azt mondom: Szavazzuk meg!
Rézpénzért adjuk el lelkünket!
Hiszitek, hogy jó nektek?

S ha majd egyszer király lesz, ki kéreget
és azzá válik mindenki, ki nem lehet!
Hiszitek, hogy jó nektek?

Ha szavaimnak nem hisztek
Intelmeim nem értitek!
Hiszitek, hogy jó nektek?

Nem teszek mást! Kérdezlek!
Hogy TE döntsd el! Jó Neked?

Nyárády Károly

4 megjegyzés:

Miriam Scott írta...

Kedves Károly :) nagy örömmel olvastalak, és csodálom szép verseid , írásaid,de ami a legnagyobb öröm számomra, az , hogy Marosvásárhelyi vagy :) a közelében nevelkedtem én is, az az , Mezősámsondon,a híres citera zenekarban is voltam :) de a sors elhozott a hazámból, lassan 20 éve élek Magyarországon.
Kérlek ne haragudj hogy zavartalak soraimmal.
Maradok szeretettel.
Üdv : Myra.

Nyárády Károly írta...

Szia Miriam! Üdvözöllek oldalamon!
Nagyon örvendek, hogy itt vagy, és megnyugtatlak, hogy szó sem lehet zavarásról!
Különben is, itt itthon vagy! Nem?
Honvágy? Ajjaj! Én is tudom jól, hogy milyen sós tud lenni néha.
Szia! :-)

online-lehetőségek írta...

Szia Karesz nagyon szeretek olvasni a verseid között

Anikó

Simone Anjos írta...

Olá,
Passei para deixar o meu abraço natalino e desejo à você Feliz Natal e Boas Festas!
Beijos na alma,