2010. február 28., vasárnap

Éjjeli szerenád!

Nincs ennél szomorúbb dal…

Az éjben mikor messze nyúl a dal
Halkan szól, s dorombol a zenekar
Megszólal a gitár, s ki porondra áll
Mikrofonját tartva, hangja messze száll!

Hangja hozzám férkőzik
Szava velem vetkőzik,
Tangó ritmusára mérkőzik
Te vagy, s én veled a ringben
Én csak állok egy ingben
S tied vagyok a legjobb
dal veled, és általad az égben!

Álmaim legszebb nője!
 Mikor dőlsz végleg szerelmes karjaimba
s mikor mondod, végre?
Veled vagyok, s el sem hagylak
Tied vagyok mindörökre?

 Te, ki nem csak elmondod
„Testem remeg, én veled vagyok!”
S én gitárom a földhöz vágom
 Haverok néznek, ők tudják vágyom!
Te vagy, ki túl vagy országon-határon!
Túl vagy! Ott, valahol, valahol a világon
 Kit szeretek én! Szeretlek Téged! Nagyon!

Nyárády Károly

Nincsenek megjegyzések: